Informace ze školní jídelny
Vážení rodiče,
ráda bych Vám sdělila několik informací týkajících se konce roku 2024/2025 a začátku školního roku 2025/2026.
- V úterý dne 24.6.2025 jsou všichni strávníci automaticky přihlášeni k odběru obědů. Pokud stravu neodeberete, nezapomeňte si ji odhlásit do 14:00 hod předchozího dne.
- Výdej obědů bude 24. 6. 2025 pouze:
od 10:45 – 11:15 hodin cizí strávníci
od 11:30 – 12:00 hodin žáci a zaměstnanci ZŠ
- Svačiny pro ZŠ končí v pátek dne 20. 6. 2025.
- Z důvodu předčasného ukončení školního roku, mají všichni strávníci stravu odhlášenou od 25. 6. 2025.
- Přeplatky pro žáky 9. třídy se vracejí po červnové uzávěrce automaticky. Budou vráceny zpět na účet, ze kterého nám platby přicházejí.
- Žáci 9. třídy mohou vrátit neponičený, nepopsaný a nepolepený čip u paní sekretářky Rypkové odpoledne 23. 6. nebo dopoledne 24. 6. 2025.
Od září 2025 přechází naše škola na nový systém objednávání školních obědů a svačin. Tato změna souvisí s kompletní rekonstrukcí školní jídelny, která probíhá během letních prázdnin.
Nový systém nabízí moderní a uživatelsky přívětivé rozhraní, které je dostupné prostřednictvím webové stránky https://e-jidelnicek.cz/ i pomocí bezplatné aplikace pro mobilní telefony (Android a iOS) a počítače. Aplikace je zcela bez reklam a poskytuje přehlednější správu objednávek jídel a stavu konta.
Nová aplikace bude pravděpodobně přístupná od 25. 8. 2025. Nové přístupové údaje (heslo a přihlašovací jméno) si budete moci vyzvednout v budově školy u vedoucí školní jídelny:
25. 8. 2025 8:00 – 12:00 13:00 – 17:00
26. 8. 2025 8:00 – 12:00 13:00 – 17:00
1. 9. 2025 8:00 – 15:00
Systém je nový i pro nás, a proto vám velmi děkujeme za vaši vstřícnost, trpělivost a pochopení během přechodného období.
Placení stravného
- Stravné je placeno předem úhradou z účtu na účet ZŠ: KB-43-7228220247/0100 k 25. dni měsíci na následující měsíc s platným variabilním symbolem (např. v srpnu na září atd.).
- Měsíční zálohy plateb - viz webové stránky školní jídelny
- Při zadání platby uvádějte vždy variabilní symbol, který jste obdrželi ve ŠJ a do zprávy napište i příjmení a jméno dítěte, nebo využijte platbu QR kódem (od září 2025), který je na adrese https://e-jidelnicek.cz/.
- O stavu konta máte přehled v aplikaci a pokud je na kontě větší obnos finančních prostředků, pozastavte platby, aby se finance nehromadily na vašem účtu. Ke konci školního roku si tedy kontrolujte stav vašeho konta, vratky nebudou prováděny.
- Pokud nastane v průběhu roku změna banky, je nutné tuto skutečnost nahlásit vedoucí jídelny.
- Obědy jsou automaticky přihlášené od 1. 9. 2025.
- Svačiny – nejsou automaticky přihlášené, a proto je nutné si je přihlásit předchozí den do 14:00 hodin. Cena svačiny je 25,-Kč/den, měsíční záloha 500,- (o tuto částku při pravidelném odebírání svačin musíte zvýšit zálohy). Svačiny budeme připravovat od 2. týdne v září 2025 tj. od 8. 9. 2025
- Každý strávník si oběd i svačinu vyzvedne na základě čipu. Pokud čip ztratí, musí si zakoupit nový čip. Prosím o kontrolu čipů, pokud žák nemá čip, komplikuje tím výdej.
Odhlašování obědů
- lze odhlásit pouze do 8:00 hodin daného dne na adrese https://e-jidelnicek.cz/
- V případě neplánované nepřítomnosti (1. den nemoci žáka) můžete stravu odhlásit, nebo případně vyzvednout ve školní jídelně v době od 10:45-11:15 hodin.
V případě dotazů mne neváhejte kontaktovat.
Martina Skořepová
vedoucí ŠJ ZŠ Kostomlaty nad Labem
Tel: 736 754 898
e-mail: skolni.jidelna@zskostomlaty.cz